Edzésprogram:

Kezdőknek ajánlott:

  • 30 kg túlsúly, vagy gyenge kondíció esetén módosíts:
    • csak a videó első részét csináld meg, az erősítő részt, ez a bal felső visszaszámlálón 18:10-kor ér véget
    • a bemelegítés ugráló mozdulatait csak lépésekkel végezd
    • fekvőtámaszban karhajlításnál is módosíts, először faltámasz, majd ha jobban megy térden karhajlítás és végül lábakon, tehát ahogyan a videón van (a folyamat hónapokig, akár évekig is eltarthat, kitartás!),
    • a többi erősítő mozdulatot kézisúlyzókkal próbáld meg minél nagyobb mozgástartományban, lendületek nélkül elvégezni
    • használd a legjobb zsírégetőt, azaz étkezz megfelelően, hogy csökkenjen a zsírod, és mielőbb elkezdhess "ugráló" mozdulatokat is csinálni
  • 3 hónap után próbálj meg mindig többet beleadni, nagyobb súlyok, ha előtte nem ment az "ugrálós" rész akkor azt is el lehet kezdeni óvatosan, illetve használj nagyobb súlyokat
HÉTFŐ KEDD SZERDA CSÜTÖRTÖK PÉNTEK SZOMBAT

Teljes test edzés 1.
Zenével »
Zene nélkül »

PIHENŐ Teljes test edzés 2.
Zenével »
Zene nélkül »
PIHENŐ Teljes test edzés 3.
Zenével »
Zene nélkül »
PIHENŐ

Haladóknak ajánlott:

HÉTFŐ KEDD SZERDA CSÜTÖRTÖK PÉNTEK SZOMBAT
Hát és mell »

Hasizom »
Tabata intervallum edzés » Váll és láb »

Hasizom »
Tabata intervallum edzés » Bicepsz és tricepsz »

Hasizom »
Tabata intervallum edzés »
 
Üdvözöl a FittZóna!

A FittZona.hu weboldal azért jött létre, hogy segítséget nyújtson az otthoni testformálásban. Megosztjuk veled, hogy nekünk hogyan sikerült fogynunk, és hogyan formáljuk a testünket az izomzatunk fejlesztésével.

A weboldalunkon edzésvideókat, recepteket, oktatást a táplálkozásról és motivációs tartalmakat találsz, amiknek a használatához sok sikert kívánunk!

Kattints ide az edzésvideók megnézéséhez »

 
 
 
 

Kapcsolat

Ha bármilyen kérdésed lenne az edzésekkel vagy az étkezéssel kapcsolatban, akkor kérjük, használd az alábbi gombot:

 
 
 
© 2013-2017 FittZona.hu - Otthoni edzés és diéta fogyáshoz, erősítéshez | Felhasználási feltételek